Avocat si succes

Brandul numit „Avocat” si perspectivele pentru a triumfa in societatea actuala.

Privind in reprospectiva, acum 30 de ani, organizatiile si liber profesionistii erau valorati in functie de elementele sau aspectele tangibile. In anii ’80, diferentierea si legitimitatea membrilor domeniului de activitate juridic consta in identificarea acelor elemente tangibile.

Astazi, realitatea sociala impuna o schimbare radicala a acestei perspective.
In zilele noastre, ne pregatim sa gestionam o realitate care nu mai exista.

Acum, exista acea dorinta avida de talent pentru a ne transforma si a ne gestiona valoarea intangibila.

Actualitatea ne impune necesitatea de a invata sa gestionam si sa masuram reputatia, marca personala si aspectele publice pentru a demonstra ca putem genera o afacere pe baza indicilor de crestere a marcii proprii, implicit a reputatiei.

Indiferent de sectorul de activitate, tipul de activitate, valoarea autentica a avocatului presupune un echilibru intre personal si profesional. O data pasita calea necesitatii de identificare si diferentiere, avocatul renunta la „fumuri” si ceata, ambiguitate si nonsens.
Tocmai acest balans de echilibru, a fost si este explicatia in ceea ce priveste succesul real a avocatilor cu marca personala proprie.

image

Cheia succesului, si in acest caz, consta, contrar credintei populare romane, in diferentierea autentica bazata pe propriile elemente de identificare, ci nu pe emularea „colegilor”. Sursa de imbogatire/succes regasindu-se tocmai in aceasta individualizare.

Din acest punct de vedere, avocatii se bucura, spre diferenta de alti liberi profesionisti, de un grand de incredere sociala intre populatie/consumatori, insa pentru a adauga VALOARE este necesara corecta DIFERENTIERE.

Marca personala a avocatului trebuie tratata intocmai o marca comerciala, cu toate elementele pro si contra posibile si imposibile, avand in vedere ca activitatea avocatilor are la baza serviciile, juridice ce-i drept, dar tot servicii se numesc.

Importanta imaginii marcii personale isi are esenta in faptul ca am devenit cu totii „chipuri digitalizate”, tocmai datorita realitatii socio-tehnologice in care ne aflam.

Deci, doamna/domnule avocat, activitatea domniei dumneavoastra tot relatiei comerciale de cerere si oferta se supune!

Happy Branding… Be Smart Brand YOUrself!

M.L.

Lasă un comentariu