Cei 3V

Aparențele sunt parte integrantă a mărcii tale personale. Îmbracă-ți acele părți cu care dorești să te joci, reinvestește în educația și limbajul pe care îl folosești.
Uneltele de comunicare a unei mărci persoanale se împart in 3 mari categorii, fără de care nimic nu te diferențiază de ”toți ceilalți”:

evas brand1. Verbul – capacitatea de a exprima în cuvinte cine ești, ce faci, ce te diferențiază, ce te propulsează pe locurile de lider. Proezicul din noi trebuie să se adapteze și actualității social-economice. Nu îți poți permite un mod de exprimare folosit acum 20 de ani, cum nu îți folosi nici capacitățile de 2.0. Nu poți folosi emoticonuri pentru a descrie nimic în ceea ce privește brandul tău.
Sfat: folosește limbajul prescurtat și colorat în conversațiile personale. Atât!

2. Vocea – cum sună ceea ce spui. Și nu, nu despre timbru vocal vorbim, ci de vocea care rămâne impregnată în mintea targetului tău de audiență, în urma lecturării cuvintelor și frazelor tale. Nu ”lătra” cine ești și ce faci. Nu impune prezența ta devenind agasant. Nu mai folosi Capslock!
Sfat: Nu te lăuda, modestia este un atu când tratăm tehnicile de relații publice cu iscusință.
Nu ataca niciodată competitorii tăi folosind social media. Se vor întoarce împotriva ta.
Fii calm. Fii precaut și chibzuit.
Echilibrul te va ajuta să vezi mai bine țelul tău.

3. Vizual – cum te expui, cum te vinzi cu ajutorul ochilor, cum aliniezi celelalte două aspecte la prezentarea ta fizica. Stilul acesta pe care unii îl copie fără niciun succes, stilul acela personal pe care mulți din nesiguranță îl umbresc cu kitsch-uri. Imaginea ta personală mereu va avea nevoie de un consilier.
Vizualul unei mărci personale se transpune și la gama de culori pe care o alegi pentru a-ți susține brandu-ul. Fiecare culoare va exprima ceva anume, va declanșa o senzație în mintea consumatorilor.
Așa suntem clădiți noi oamenii, nimic nu se poate face pentru a schimba mecanismul nostru, alegem folosindu-ne simțurile.
Sfat: ține pasul cu schimbările și cerințele targetu-ului tău de audiență. Scoate la iveală ce ai tu mai frumos și mai ”al tău”.
Zâmbește sincer!
Falsul se recunoaște și mai ales, se simte!

Atitudinea ta, esența ta personală, frământările tale interne se transpun propriei tale mărci. Nu folosi acest adevăr împotriva ta. Valsează cu tine însuți. Fii elegant. Educă-te, nu te plafona ca unul din mulțime.

”Spune-o cu stil.”

Astăzi va fi o zi frumoasă. Plouă și săptămâna deja a început…detailiștilor!

M.L.

Lasă un comentariu